sanin_header_top_pc1
sdsds
سبد خرید خالی

.سلام! فعلا سبد خالیه

راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب

بهترین دستگاه حضور و غیاب

اشتراک و پرینت

فهرست مطالب

بهترین دستگاه حضور و غیاب

با توسعه مداوم روش های مدیریت و سیستم های پاداش کارکنان، شرکت ها در حال حاضر سیستم ها و دستگاه های الکترونیکی را برای نظارت بر حضور و غیاب نصب می کنند. این امر مدیران را قادر می سازد تا کارمندان خود را به طور مؤثرتر و دقیقتری ارزیابی کنند.

سیستم حضور و غیاب برای اولین بار در سال 1990 ایجاد شد، اما به دلیل قیمت گران آنها به اندازه امروز مورد استفاده قرار نگرفت.

یک دستگاه حضور و غیاب تردد کارمندان را از طریق تشخیص داده ها، از طریق روش های مختلفی که در ادامه این مقاله فهرست خواهیم کرد، نظارت می کند. سپس آن را در یک پایگاه داده در صفحه کارمند در سیستم کامپیوتری منابع انسانی (نرم افزار حضور و غیاب) ثبت می کند.

پیشنهاد محصول

دستگاه حضور و غیاب Tm1800

تومان3,690,000 تومانمشاهده و خرید محصول

انواع سیستم حضور و غیاب

سیستم های حضور و غیاب را می توان با توجه به نحوه شناخت کارکنان به چهار دسته اصلی تقسیم کرد. انتخاب یکی از روش های تشخیص زیر اولین قدم برای تصمیم گیری هوشمندانه و عاقلانه است:

پیشنهاد محصول

دستگاه حضور و غیابZKteco LX19W

تومان3,570,000 تومانمشاهده و خرید محصول

1. ثبت تردد از طریق ثبت کارتی

این نوع سیستم حضور و غیاب تردد پرسنل را از طریق کارت شناسایی ثبت می کند. مکانیزمی مشابه دستگاه های خودپرداز دارد.

برخی از شرکت ها هنوز از این روش ثبت تردد بصورت کارتی، به دلیل عملکرد سریع و احتمال آسیب کم نسبت به روش اثر انگشت استفاده می کنند. همچنین، شرکت‌هایی که تعداد کارمندان زیادی دارند، این نوع را به دلیل خطر کم بیماری ترجیح می‌دهند. از آنجایی که هیچ ارتباطی بین دست و دستگاه حضور و غیاب برقرار نمیشود. احتمال انتشار یک بیماری عفونی در شرکت کمتر است.

از سوی دیگر، برخی از شرکت ها فکر می کنند که سیستم حضور و غیاب تشخیص کارتی گران است. این به این دلیل است که بخش منابع انسانی باید برای هر کارمند یک کارت صادر کند و در صورت استعفای کارمند شناسه آن کارت را لغو کند.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

پیشنهاد محصول

دستگاه حضور و غیاب ZKteco LX17

تومان4,573,000 تومانمشاهده و خرید محصول

2. ثبت تردد از طریق اثر انگشت

دستگاه حضور و غیاب تشخیص اثر انگشت محبوب ترین نوع است.

این نوع کارمند را از طریق اثر انگشت با استفاده از اسکنر تشخیص می دهد. توجه داشته باشید که شرکت باید اثر انگشت کارمند را تعریف کند و سپس آن را با فایل آنلاین شخص مرتبط کند تا بتواند حضور و غیاب کارمند و پاس درب صحیح را ثبت کند.

بهترین گزینه ای که میتوان برای دستگاه های حضور و غیاب با قابلیت تشخیص چهره معرفی کرد؛ دستگاه حضور و غیاب LX15 محصولی از برند ZKtecho است.

امکان تقلب در روش ثبت اثر انگشت غیر ممکن است

این یک واقعیت شناخته شده است که هر انسانی یک اثر انگشت منحصر به فرد دارد. و نمیتوان سیستم تشخیص اثر انگشت را برخلاف سیستم حضور و غیاب کارتی جعل کرد. در روش ثبت کارتی کارمند میتواند کارت خود را به همکارش بدهد تا قبل از رسیدن خودش به شرکت، حضورش را ثبت کند. اما در روش ثبت اثر انگشت این امر غیرممکن است.

اگرچه روش ثبت اثرانگشت به طور گسترده مورد استفاده قرار میگیرد. اما برخی از شرکت ها از این روش استفاده نمیکنند. زیرا می توانند بیماری ها را منتقل کنند و نیاز به نگهداری مداوم و ضدعفونی دارد.

همین فناوری اکنون در گوشی های هوشمند برای حفاظت و امنیت بیشتر گوشی و برنامه ها استفاده می شود.

پیشنهاد محصول

دستگاه حضور و غیاب AI06F

10,270,000 تومان10,270,000 تومانمشاهده و خرید محصول

3. ثبت تردد از طریق روش تشخیص چهره

سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره امروزه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. و برخی از شرکت های تولید کننده دستگاه های حضور و غیاب هوشمند، به غیر از روش های ثبت کارتی و تشخیص اثر انگشت از این روش ثبت نیزدر دستگاه های خود استفاده می کنند. این سیستم با استفاده از هوش مصنوعی و با تعیین چشم ها، ابروها، شکل صورت و دهان، صورت را تشخیص می دهد.

دستگاه های زیادی در بازار موجود هستند که دارای قابلیت تشخیص چهره است. اما یکی از بهترین این سیستم ها دستگاه حضور و غیاب MB20 است. که میتواند بهترین عملکرد را با بالاترین سرعت برای مجموعه شما ارائه دهد.

پس از انتخاب نوع سیستم حضور و غیاب، مهم است که برخی از مشخصات دیگر را در نظر بگیرید که در زیر لیست در موردش صحبت کردیم.

سایر مشخصاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد

شرکت هایی که قصد خرید سیستم حضور و غیاب را دارند ابتدا باید نوع آن را انتخاب کرده و سپس طراحی، اندازه، ویژگی قفل درب، تصویربرداری و ضبط را بررسی کنند.

همچنین باید مشخصات زیر را بررسی کنید:

دقت در دستگاه حضور و غیاب

دقت هر دستگاه حضور و غیاب به این بستگی دارد که اسکنر اثر انگشت در چند میلی ثانیه می تواند اثر انگشت کارمندان را بخواند. از این رو، هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب برای کسب و کار خود، ضروری است که عواملی مانند میزان آموزش کارکنان شما در استفاده از اسکنر اثر انگشت را در نظر بگیرید. دقت برای هر دستگاه ضروری است و همیشه هنگام خرید باید به دنبال دستگاهی با درجه دقت بالا باشید.

مکمل بودن نرم افزار و سخت افزار

یکپارچه سازی سیستم برای کارکرد بهتر سیستم بسیار مهم است. شما می خواهید از نرم افزارها و فرآیندهای ذخیره سازی و محاسبه ترددها استفاده کنید. تا نیازی به صرف زمان یا هزینه برای یک سیستم مالی اضافی نداشته باشید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه حضور و غیاب با نرم افزار مالی شما سازگار است یا نه.

ساختار ظاهری دستگاه حضور و غیاب

بهترین دستگاه حضور و غیاب باید یک رابط کاربر پسند نیز داشته باشد. همچنین باید یک فرآیند ساده برای راه اندازی سیستم شما و اضافه کردن کارمندان داشته باشد. اگر از سیستم حضور و غیاب شرکت دیگری استفاده می کنید، باید آن را با سیستم فعلی خود ادغام کنید. نرم افزار بخرید یا یک برنامه نویس استخدام کنید. اکثر شرکت ها خدمات یکپارچه سازی رایگان ارائه می دهند.

دستگاه های حضور و غیاب که در مجموعه سنین کالا بفروش میرسند. به همراه نرم افزار پایه حضور و غیاب ارائه میگردند.

خرید دستگاه حضور و غیاب به همراه نرم افزار

امنیت در دستگاه حضور و غیاب

بسیار مهم است که بهترین دستگاه حضور و غیاب دارای ویژگی های امنیتی کافی برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز توسط کاربران یا هکرهای غیرمجاز باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه حضور و غیاب قابل اعتماد و دقیق است تا کارکنان بدون هیچ مشکلی در استفاده از دستگاه بتوانند استفاده کنند.

قیمت دستگاه حضور و غیاب

قیمت دستگاه حضور و غیاب شما به عوامل مختلفی مانند اندازه، عملکرد و کیفیت ساخت بستگی دارد. هنگامی که گزینه های خود را بر اساس این سه حوزه محدود کردید، اطمینان حاصل کنید که قیمت های فروشندگان مختلف را قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد اینکه کدام یک برای شما مناسب تر است، مقایسه کنید. مجموعه سنین کالا با مناسب ترین قیمت و خدمات پس از فروش میتواند در این مورد پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

سخن پایانی

شکی نیست که تصمیم برای خرید دستگاه حضور و غیاب در اکثر مواقع انتخاب شرکت است. اتخاذ چنین تصمیماتی باید قبل از تصمیم گیری به طور کامل مطالعه شود.

این همان چیزی است که در این مقاله به آن پرداختیم و اکنون دوباره به طور خلاصه آن را فهرست می کنیم.

ابتدا باید نوع سیستم حضور و غیاب مورد نظر خود را بررسی کنید و از مشخصاتی مانند کارایی، برنامه، طراحی، اندازه، ویژگی قفل درب و سایر ویژگی ها مطمئن شوید. قبل از تصمیم گیری برای خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب، هوشمند باشید و نظرات و انتقادات را بخوانید.

جهت مشاوره و خرید دستگاه حضور و غیاب میتوانید هفت رو هفته با کارشناسان مجموعه سنین کالا در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      فهرست مطالب

      سنینکالا